Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, także w przyszłości, przez administratora danych osobowych Resulto sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 241, w celu realizacji usługi "Newsletter Resulto", a także w celach marketingowych produktów i usług własnych administratora danych osobowych oraz podmiotów z nim współpracujących. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/na o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 r., Dz.U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym o prawie wglądu do danych, ich poprawienia, prawie żądania zaprzestania dalszego ich przetwarzania oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany powyżej adres poczty elektronicznej wysyłanych przez Resulto Sp. z. o.o.

Definicja Due diligence (ang. należyta staranność)

visions-from-im-5-64561-m

Due diligence (ang. należyta staranność)

– jest procesem (realizowanym zwykle w kontekście planowanych transakcji kupna/sprzedaży całości lub części przedsiębiorstwa) którego przedmiotem są pogłębione, szczegółowe analizy, w ramach których m.in.: dokonuje się oceny jakości i powtarzalności wyników spółki, pozycji rynkowej, poprawności dokumentacji finansowej. Identyfikuje się i określa skalę zagrożeń finansowych i biznesowych związanych z prowadzona działalnością.

 

 

btn_wyslij_zapytanie

 

Due diligence jest procedurą dostosowywaną indywidualnie do badanego przedsiębiorstwa i zwykle stanowi podstawię do ustalenia wartości przedmiotowego przedsiębiorstwa z punktu widzenia konkretnego inwestora.

Najczęściej badanie due diligence zlecane jest do wykonania przez potencjalnego Kupującego, np.  anioł biznesu, fundusz inwestycyjny (seed capital, venture capital), inwestor branżowy. Zdarza się, że analiza due diligence jest prowadzana na zlecenie podmiotu sprzedającego, co pozwala oferentowi wykryć wszystkie słabe punkty oferty i usunąć je lub zminimalizować ich negatywny wpływ na cenę przedsiębiorstwa.

 

Czytaj więcej o pisaniu wniosków dotacyjnych i aktualnych naborach.

Analiza ta przeprowadzana jest m.in. w takich obszarach jak:

 

  • produkty/usługi,
  • klienci i konkurenci,
  • rynki zbytu i zaopatrzenia,
  • zespół zarządzający i kluczowi pracownicy,
  • organizacja przedsiębiorstwa,
  • analiza finansowa,
  • analiza aspektów prawnych,
  • analiza aspektów podatkowych,
  • analiza aspektów technologicznych,

 

Do przeprowadzenia badania due diligence angażuje się specjalistów, zwykle: analityków finansowych, prawników, doradców podatkowych, rzeczoznawców majątkowych, specjalistów branżowych, itp.

 

Przykładowy zakres dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia due diligence (dostępny na żądanie – dane kontaktowe).

 

Cena due diligence.

Due Diligence – czyli jak poznać prawdę o spółce.

 

 

Opracowujemy wnioski o dofinansowanie, biznes plany oraz przeprowadzamy audyt możliwości dotacyjnych. Zapytaj o naszą ofertę:

630x200-baner-resulto

 tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl

Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.

Tagi: , , , , , , , , ,
Wpis opublikowany w kategorii: Doradztwo finansowe, Doradztwo prawne, Słownik finansowy dnia 1.01.2013 o godz. 20:29
Autor wpisu:
Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0

3 odpowiedzi do wpisu: Definicja Due diligence (ang. należyta staranność)

Skomentuj

*