Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, także w przyszłości, przez administratora danych osobowych Resulto sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 241, w celu realizacji usługi "Newsletter Resulto", a także w celach marketingowych produktów i usług własnych administratora danych osobowych oraz podmiotów z nim współpracujących. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/na o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 r., Dz.U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym o prawie wglądu do danych, ich poprawienia, prawie żądania zaprzestania dalszego ich przetwarzania oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany powyżej adres poczty elektronicznej wysyłanych przez Resulto Sp. z. o.o.

Desk research – nieodłączny atrybut analityka finansowego

xyz16_dr

Narzędzie typu desk research jest powszechnie znane z życia codziennego. Korzysta z niego każdy z nas, np. włączając wyszukiwarkę internetową i szukając interesujących go informacji. Jaka jest definicja desk research?


btn_wyslij_zapytanie

 

Czytaj więcej o pisaniu wniosków dotacyjnych i aktualnych naborach.

 

Desk research

 

Desk research  wykorzystywany jest głównie w działaniach analitycznych, komunikacyjnych i marketingowych:

 

  • jest to wyszukanie i zebranie istotnych informacji – nie tylko materiałów elektronicznych, czy on-line, ale również książek, czasopism i innych materiałów źródłowych
    • nie zawsze polskojęzycznych, przeważnie należy sięgnąć po anglojęzyczne źródła
  • kolejny etap, to analiza zebranych danych – to od niej w głównej mierze zależy jakość rezultatów naszej pracy
    • dlatego też zebranie danych ma ogromne znaczenie zwłaszcza w pracy analityka finansowego.

.

To jakie informacje się uzyska (np. dot. konkurencji, rynku, trendów w danej branży) i to w jakim stopniu będą odpowiadać na analityczne wątpliwości i potrzeby, wpływa na jakość opracowania, np. prognozy, biznes planu, studium wykonalności, wniosku o dofinansowanie, czy wyceny.

.

Pomagamy w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych i opracowywaniu biznes planów oraz wniosków dotacyjnych. Zapytaj o naszą ofertę: tel.: +48 783 366 476, e-mail: analityk@resulto.pl

630x200-baner-resulto_2

Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.

Tagi: , , , , , , , , ,
Wpis opublikowany w kategorii: Słownik finansowy dnia 17.03.2017 o godz. 08:46
Autor wpisu:
Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0

Skomentuj

*