Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, także w przyszłości, przez administratora danych osobowych Resulto sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 241, w celu realizacji usługi "Newsletter Resulto", a także w celach marketingowych produktów i usług własnych administratora danych osobowych oraz podmiotów z nim współpracujących. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/na o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 r., Dz.U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym o prawie wglądu do danych, ich poprawienia, prawie żądania zaprzestania dalszego ich przetwarzania oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany powyżej adres poczty elektronicznej wysyłanych przez Resulto Sp. z. o.o.

Jak zbudować i wdrożyć strategię rozwoju firmy – od czego zacząć? Praktyczne porady. Część I.

writing-545144-m

Sposobów podejścia do opracowania własnej strategii funkcjonowania jest bardzo wiele, jednak nie wszystkie z nich umożliwiają realizację celów każdego przedsiębiorstwa – przetrwania, rozwoju, pokonania konkurencji i utrwalenia przewagi na rynku.

Niniejszy artykuł traktuje o praktycznych poradach, którymi warto się kierować rozpoczynając budowę i wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa.

Polecamy również drugą część artykułu o praktycznych poradach przy budowaniu i wdrażaniu strategii: „Budowa i wdrażanie strategii – jak to zrobić i czego unikać? Praktyczne porady.”

Przykładowa oferta Resulto na opracowanie strategii.

Konsultanci Resulto opracowali strategie rozwoju dla wielu przedsiębiorstw. Opracowanie strategii to proces rozbudowany, czasochłonny i wymagający indywidualnego podejścia jednak przeprowadzony w sposób profesjonalny przynosi wysoce pozytywne efekty.

Definicja strategii przedsiębiorstwa.

Budowanie strategii – od czego zacząć?

Odpowiedz na kluczowe pytania.

  • Czy potrzebujesz wsparcia zewnętrznych konsultantów?
  • Jakie są interesy właścicieli, zarządu i kluczowych osób w firmie?
  • Kto będzie odpowiedzialny za strategię?
  • Jak będzie wyglądał zakres strategii oraz harmonogram prac nad strategią?

Zdiagnozuj i przeanalizuj przedsiębiorstwo.

  • Zbierz i przygotuj kompletne dane o przedsiębiorstwie.
  • Spotkaj się z osobami odpowiedzialnymi za kluczowe obszary biznesowe w przedsiębiorstwie.
  • Przeanalizuj sytuację firmy i konkurentów oraz ogólne trendy „makro”.

Ustal cele strategiczne.

  • Jaki jest Twój pomysł/pomysły na rozwój przedsiębiorstwa?
  • Co będzie potrzebne do realizacji tych planów?
  • Oceń zasoby finansowe i zweryfikuj wykonalność planów.
  • Oceń korzyści finansowe planów.
  • Wybierz najkorzystniejszy plan rozwoju.
  • Omów misję i wizję przedsiębiorstwa.
  • Ustal cele oraz wskaźniki ich realizacji.

Ustal plan działania.

  • Określ cele, harmonogram działań, kamienie milowe, rezultaty, zasoby konieczne do realizacji, osoby odpowiedzialne za wykonanie, ryzyka projektowe i sposoby zarządzania ryzykami.
  • Zaplanuj kolejność działań i określ fazy działania.
  • Przeanalizuj możliwe zmiany w strategii oraz sposoby zarządzania zmianami.
  • Zapoznaj kadrę pracowników z planami rozwoju oraz przygotuj ich do tych planów.
  • Monitoruj postępy realizacji strategii oraz zmiany w otoczeniu.
  • Aktualizuj strategię.

Korzyści z opracowania i posiadania strategii rozwoju firmy.

Źródło: PARP, 20 przykazań strategicznych.

Pomagamy w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych. Opracowujemy wnioski o dofinansowanie, biznes plany oraz strategię. Zapytaj o naszą ofertę:

tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl

630x200-baner-resulto_2

Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.

Tagi: , , , , ,
Wpis opublikowany w kategorii: Case study, Zarządzanie dnia 29.06.2015 o godz. 14:38
Autor wpisu:
Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0

Skomentuj

*