Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, także w przyszłości, przez administratora danych osobowych Resulto sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej 241, w celu realizacji usługi "Newsletter Resulto", a także w celach marketingowych produktów i usług własnych administratora danych osobowych oraz podmiotów z nim współpracujących. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem/łam poinformowany/na o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 17 czerwca 2002 r., Dz.U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym o prawie wglądu do danych, ich poprawienia, prawie żądania zaprzestania dalszego ich przetwarzania oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany powyżej adres poczty elektronicznej wysyłanych przez Resulto Sp. z. o.o.

Potęga reklamy – siła marki Rowling (mini case study)

harry‑potter‑wallpapers‑free‑download

Newsweek 30/2013 donosi:

Marketing w praktyce

Przez kilka miesięcy od momentu publikacji książka „The Cuckoo’s Calling” (Wołanie kukułki) sprzedała się w liczbie niespełna 500 egzemplarzy, co oznacza mniej więcej tyle, że osiągnęło ”sukces” na miarę niezbyt popularnego polskiego debiutu.

I zapewne za kilka miesięcy nikt nie pamiętałby już o tej kropli w morzu anglojęzycznych kryminałów, gdyby 14 lipca tego roku nie ujawniono nagle, że „Wołanie kukułki” napisała J.K. Rowling. Fani Harry’ego Pottera tłumnie rzucili się do sklepów (…) – książka niemal natychmiast wskoczyła na pierwsze miejsce listy bestsellerów internetowej księgarni Amazon, choć dzień wcześniej zajmowała pozycję numer 5076.

To jeszcze jeden dowód na to, że powiedzenia w stylu „dobra książka poradzi sobie sama” można śmiało włożyć między bajki. (…)

Czy Rowling, pozostając w zmowie z wydawcą (pisząc pod pseudonimem), oprócz nowej powieści napisała też scenariusz całej intrygi związanej z „wyciekiem” sensacyjnej informacji? Czy narodziny kolejnego bestsellera to wynik starannie zaplanowanej strategii? (…)

 

Pomagamy w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych i przeprowadzamy audyt możliwości dotacyjnych. Zapytaj o naszą ofertę:

630x200-baner-resulto_2

tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl

Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.

Tagi: ,
Wpis opublikowany w kategorii: Case study, Ekonomia na co dzień dnia 22.08.2013 o godz. 23:21
Autor wpisu:
Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0

Skomentuj

*