Administratorem danych osobowych jest Resulto Sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 241, 53-234 Wrocław. Kontakt: listownie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: poczta@resulto.pl. Administrator przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Resulto. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Resulto. Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych; d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi kontakt analityka oraz przygotowanie oferty.

10 przykazań dla kierowcy skutera – kodeks miejskiego motorowerzysty

10 przykazań dla kierowcy skutera – kodeks miejskiego motorowerzysty (zdroworozsądkowy)

– obserwacje po 6 latach na skuterze (jednocześnie jestem/bywam kierowcą, rowerzystą i pieszym)

10 przykazań dla kierowcy skutera

  1. Pozdrów kolegę z jednośladu stojącego obok na światłach – jest nas mało i będzie milej,
  2. Jesteś śmiały i wjeżdżasz miedzy dwa szpalery samochodów, kiedy one stoją (lub poruszają się nie szybciej niż 15 k/h) – kiedy jadą szybciej jesteś ostrożny i jedziesz grzecznie za nimi,
  3. Kiedy jedziesz miedzy dwoma szpalerami samochodów dojeżdżając np. do czerwonych świateł (czegoś, co samochody zatrzymało) –  to pomiędzy autem stojącym, jako pierwsze a drugim stojącym skręcasz i dojeżdżasz do krawężnika ustawiając się przed lub na wysokości pierwszego auta. W ten sposób nie ryzykujesz, że po zmianie świateł znajdziesz się pomiędzy dwoma szybko poruszającymi się szpalerami samochodów (i nie denerwujesz kierowcy pierwszego auta stając przed nim i blokując mu możliwość szybkiego startu – niebezpieczne jest dla ciebie, jeżeli będzie chciał szybko wystartować i omijać motorower),
  4. Uważaj na boczne uliczki, kiedy wymijasz szpaler stojących lub wolno jadących samochodów. Kierowcy często wpuszczają samochody wyjeżdżające z podporządkowanych ulic i nagle przed szybko jadącym jednośladem może pojawić się auto zajeżdżające mu drogę i włączające się do ruchu (bardzo niebezpieczne),
  5. Kiedy zatrzymujesz się na światłach a przed tobą jest już stojące na światłach auto nigdy nie ustawiasz się bezpośrednio za nim – stajesz tuż przy krawężniku najlepiej obok stojącego auta (pomiędzy nim a krawężnikiem) – w ten sposób minimalizujesz ryzyko, że nadjeżdżający pojazd uderzy cię od tyłu (popularny rodzaj miejskiej stłuczki),
  6. Zawsze, pamiętasz, że najmniejszy wpływ masz na to co dzieje się za tobą – bacznie obserwujesz, co dzieje się przed tobą i po bokach (możesz zareagować na niebezpieczeństwo) ale masz minimalny wpływ na to co zrobi pojazd jadący za tobą wiec (co najmniej) dobrze sygnalizujesz planowane manewry,
  7. Zwalniasz przed planowanym zakrętem a nie w trakcie wykonywania zakrętu – w ten sposób wykonasz manewr bezpiecznie – inaczej ryzykujesz upadek z powodu nadmiernej prędkości, zabrudzeń na jezdni, śliskiej jezdni, torów tramwajowych itp. (kiedy upadasz a za tobą jedzie samochód nie jest dobrze),
  8. Niemal każdy rodzaj nawierzchni, inny niż suchy asfalt jest niebezpieczny – nawet drobne zanieczyszczenia są niebezpieczne wiec wzmagasz czujność i zwalniasz na kiepskiej nawierzchni (czasami niebezpieczne bywają nawet pasy namalowane świeżą grubą farbą – szczególnie, kiedy są mokre),
  9. Kiedy jezdnia blisko krawężnika jest brudna lub nadmiernie nierówna jedziesz dalej od krawędzi jezdni (już na równym, czystym),
  10. Nigdy nie ścigasz się z samochodami – bywają „ambitni” kierowcy, którzy nie pozwolą ci się wyprzedzić – stanowią dla Ciebie wielkie zagrożenia – unikasz takich kierowców,
  11. Nie denerwuj kierowców, bo nie warto – jesteś mniejszy, wolniejszy i bez ochrony w postaci karoserii a poza tym sam kiedyś będziesz kierował samochodem,

 

Zapraszam do rozbudowy powyższych zasad. Kto ma ciekawe propozycje?

 

Doradztwo Biznesowe – Resulto: Biznes Plany, Wyceny, Dotacje

wycena znaku - zapytanie

tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl