Narzędzie typu desk research jest powszechnie znane z życia codziennego. Korzysta z niego każdy z nas, np. włączając wyszukiwarkę internetową i szukając interesujących go informacji. Jaka jest definicja desk research?
Czytaj więcej o pisaniu wniosków dotacyjnych i aktualnych naborach.
Desk research
Desk research wykorzystywany jest głównie w działaniach analitycznych, komunikacyjnych i marketingowych:
- jest to wyszukanie i zebranie istotnych informacji – nie tylko materiałów elektronicznych, czy on-line, ale również książek, czasopism i innych materiałów źródłowych
- nie zawsze polskojęzycznych, przeważnie należy sięgnąć po anglojęzyczne źródła
- kolejny etap, to analiza zebranych danych – to od niej w głównej mierze zależy jakość rezultatów naszej pracy
- dlatego też zebranie danych ma ogromne znaczenie zwłaszcza w pracy analityka finansowego.
.
To jakie informacje się uzyska (np. dot. konkurencji, rynku, trendów w danej branży) i to w jakim stopniu będą odpowiadać na analityczne wątpliwości i potrzeby, wpływa na jakość opracowania, np. prognozy, biznes planu, studium wykonalności, wniosku o dofinansowanie, czy wyceny.
.
Pomagamy w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych i opracowywaniu biznes planów oraz wniosków dotacyjnych. Zapytaj o naszą ofertę: tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl
Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.