Administratorem danych osobowych jest Resulto Sp. z o.o., ul. Grabiszyńska 241, 53-234 Wrocław. Kontakt: listownie na adres siedziby, poprzez adres e-mail: poczta@resulto.pl. Administrator przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Resulto. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Resulto. Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych; d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi kontakt analityka oraz przygotowanie oferty.

Potęga reklamy – siła marki Rowling (mini case study)

Newsweek 30/2013 donosi:

Marketing w praktyce

Przez kilka miesięcy od momentu publikacji książka „The Cuckoo’s Calling” (Wołanie kukułki) sprzedała się w liczbie niespełna 500 egzemplarzy, co oznacza mniej więcej tyle, że osiągnęło ”sukces” na miarę niezbyt popularnego polskiego debiutu.

Potęga reklamy

I zapewne za kilka miesięcy nikt nie pamiętałby już o tej kropli w morzu anglojęzycznych kryminałów, gdyby 14 lipca tego roku nie ujawniono nagle, że „Wołanie kukułki” napisała J.K. Rowling. Fani Harry’ego Pottera tłumnie rzucili się do sklepów (…) – książka niemal natychmiast wskoczyła na pierwsze miejsce listy bestsellerów internetowej księgarni Amazon, choć dzień wcześniej zajmowała pozycję numer 5076.

To jeszcze jeden dowód na to, że powiedzenia w stylu „dobra książka poradzi sobie sama” można śmiało włożyć między bajki. (…)

Czy Rowling, pozostając w zmowie z wydawcą (pisząc pod pseudonimem), oprócz nowej powieści napisała też scenariusz całej intrygi związanej z „wyciekiem” sensacyjnej informacji? Czy narodziny kolejnego bestsellera to wynik starannie zaplanowanej strategii? (…)

 

Pomagamy w podejmowaniu racjonalnych decyzji inwestycyjnych i przeprowadzamy audyt możliwości dotacyjnych. Zapytaj o naszą ofertę:

630x200-baner-resulto_2

tel.: +48 783 366 476, e-mail: poczta@resulto.pl

Wszelkie prawa do artykułu posiada Resulto Sp. z o.o. Kopiowanie i wykorzystanie fragmentów tekstu dozwolone jedynie pod warunkiem podania źródła.

Tagi: ,
Wpis opublikowany w kategorii: Case study, Ekonomia na co dzień dnia 22.08.2013 o godz. 23:21
Autor wpisu:
Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0

Skomentuj

*